حمام مسترچیست؟

 

مستر، قسمتی از فضاهای خانه های معاصر است. این فضا معمولا در  بزرگترین اتاق یک خانه قرار دارد  و در معماری مدرن در اکثر آپارتمان های لوکس وجود دارد. اتاق خواب مستر مختص زوجین می باشد و اتاق خواب مستر ویژگیهایی  دارد. این اتاق های مستر  دارای سرویس بهداشتی، کلوزت و … بصورت مستقل هستند.

از نظر فنی ، ملزومات واقعی حمام ، سینک و دوش یا وان است. اما اگر لیستی از ویژگیهای حمام مستر را که شایسته نام آن است ، می خواهید، وب اسکان این لیست را به شما ارائه خواهد کرد.

 

یک سینک دولگنه

سینک های دو لگنه سبب می شود تا بتوانید دو کار را همزمان انجام دهید مانند  مسواک کردن و شستشو . البته با توجه به دکور مستر حمام می توان از انواع سینک ها و جنس های منختلف سینک به عنوان مثال شیشه ای ، گرانینیتی، و یا حتی استیل یا برنز  استفاده کرد.

محفظه شیشه ای یا جدا کننده

 بسیاری از مسترها دارای دوش در فضای باز ، دارای محفظه های شیشه ای بدون قاب هستند دیوارها و کف می توانند از جنس کاشی ،سنگ، یا سرامیک باشند .

سیستم تهویه قدرتمند

یک سیستم تهویه آرام و قدرتمند برای از بین بردن رطوبت آسیب زننده به محیط اتاق.

 

توالت

یک محوطه جداگانه برای توالت. توالتی با فضای جدا کننده از وان  و فضای حمام . شستشو دهنده خودکار، یک خوشبو کننده هوا، دیوار آویز.

وان حمام

وان که باید به اندازه کافی بزرگ باشد. وان از جنس چوب ، شیشه نشکن ، مس ، فولاد ضد زنگ و موارد دیگر. و اگر فضا مستر کوچک است  استایل های  متنوعی وجود دارد که به درد فضاهای کوچک می خورد. .

روشنایی

خواه مستر پنجره داشته باشد یا نه ، به نورپردازی کافی ، به ویژه در اطراف آینه ها ، نیاز دارد. وسایل و تجهیزات می توانند به صورت هنری باشند و چراغ های کم نور می توانند جذاب باشند

کمد و کشو و کابینت

در مورد تمام ملحفه ها و حوله های حمام که می خواهید نزدیک باشد اما در معرض نمایش نباشد  گزینه های مختلفی دارید ، از کمد ،قفسه های مخفی و کابینت استفاده کنید. کمد و کشو های داخلی به شما امکان می دهد حوله ها و شامپو های خود را مرتب کنید.

 

 

0 نظر

نظر دهید

captcha