نحوه تمیز کردن پله ها 

با توجه به اینکه پله ها قسمت مهمی از ساختمان هستند وب اسکان در مرود تمیز کردن پله ها  در ساختمان نکاتی را تقدیم خواهد کرد 

چیزهایی که شما نیاز دارید

جارو دستی

خاک انداز

جارو برقی

تی

سطل

آب و مواد شوینده

اسفنج

پارچه میکرو فیبر

 

مرحله 1

همه وسایل را از روی پله ها بردارید.

 

مرحله 2

پله های سنگی ، کاشی یا چوبی را با جارو دستی ، پله بالا شروع کرده و راه خود را به سمت پله پایین ادامه دهید . گرد و غبار ، موی حیوان خانگی و سایر آشغال ها را در یک خاک انداز جمع کرده و در سطل زباله بریزید. حداقل یک بار در هفته پله ها را تی بکشید - اگر پله های شما پر رفت و آمد هستند یا اگر حیوانات اهلی بیش از حد ریخت و پاش د ارند این کار را باید  بیشتر انجام دهید.

 

مرحله 3

پله های فرش پوش شده را با استفاده از جارو برقی که شیلنگ افزونه ای با ضمیمه برس دارد تمیز کنید. از بالای پله ها شروع کنید و به سمت پایین بروید.

 

 مرحله 4

یک سطل را با آب گرم پر کنید و 1 قاشق غذاخوری مواد شوینده اضافه کنید. اسفنج  یا ابر را در آن فرو کنید  و آب آن را بگیرد تا مرطوب باشد. کاشی ، سنگ و چوب را با آن پاک کنید تا خاک و زباله ها از بین برود. بلافاصله پله ها را با یک دستمال ضخیم خشک کنید.

 

مرحله 5

با یک پارچه میکرو فیبر ، گرد و غبارها را از روی لبه پله ، ریل پله  پاک کنید. آب گرم و مواد شوینده را با هم مخلوط کنید. یک دستمال تمیز را درون آن فرو کنید و آب آن را بگیرید و علائم کثیف را از نرده ها پاک کنید.

نحوه تمیز کردن پله ها 

 

 امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

0 نظر

نظر دهید

captcha