بهترین گیاهان برای بالکن

 

اگراز بالکن منزلتان خسته کننده خسته شده اید راهنمای وب اسکان در مورد بهترین گیاهان را برای تبدیل بالکن خود به یک باغ سرسبز بررسی کنید.

دما و شرایط نور در بالکن هر خانه متفاوت است ، بنابراین رشد بیشتر گیاهان در بالکن نیاز به تلاش  و پیگیری بیشتر دارد. با این وجود ، اگر گیاهان مناسب را انتخاب کنید ، قادر خواهید بود این فضای بیرون از خانه را به یک باغ خصوصی لذت بخش تبدیل کنید.

 

1.امپاتیانس یا گل حنا

گر شما یک بالکن سایه دار دارید  این گیاهان مناسب هستند . گل حنا در آفتاب جزئی رشد خوبی دارند. آنها می توانند در هر جایی از شش اینچ تا 30 اینچ رشد کنند و هرچه به هم نزدیک تر کاشته شوند ، بلندتر خواهند بود. به طور کلی ، این گیاهان در تمام بهار و تابستان رشد می کنند و باید در طی این مدت به طور روزانه آبیاری شوند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

2.گل شاه پسند

اگر به دنبال یک گیاه دنباله دار برای بالکن خود هستید گل شاه پسند یک گزینه عالی است. برای تکمیل فضای عمودی خود می توانید آنها را در سبدهای آویز کاشت کنید و یا آنها را در حاشیه فضا ی بالکن در کنار پنجره بکارید. آنها در رنگ ها و اندازه های متنوعی وجود دارند و با آب بسیار کم می توانند در آفتاب زنده بمانند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

3.گل های جعفری

اگر فضای بالکن در زمینه رشد گیاهان مشکل دارید ، گل های جعفری گیاهان بسیار سختی هستند که برای زنده ماندن به آب بسیار کم احتیاج دارند. به طور معمول ، آنها از اوایل بهار تا اوایل پاییز شکوفه می دهند ، آنها همچنین گیاهان بسیار مقاوم در برابر آفات هستند ، بنابراین آفاتی مانند پشه ها را از بین نمی برند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

5.بنفشه

گلهای بنفشه خوشبو و دلپذیر هستند و برای گلدان در بالکن شما ایده آل هستند. آنها در رنگهای مختلفی از جمله  صورتی ، بنفش ، آبی ، قرمز ، زرد و سفید شکوفه می دهند که برای بالکن شما بسیار عالی خواهد بود. این گیاهان در بهار رشد دارند. آنها در سایه جزئی بهتر رشد می کنند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

6.گل اطلسی

اطلسی ها گیاهان چند ساله هستند که رشد آنها در بالکن با دمای خنک  ممکن است چالش برانگیز باشد. . این گیاهان به حدود پنج یا شش ساعت در روز به آفتاب کامل احتیاج دارند ، اما از آنجا که قادر به تحمل شرایط خشکسالی هستند ، دیگر نیازی به آبیاری در اغلب اوقات ندارند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

7.نیلوفر

این گلها به رنگ  صورتی ، بنفش ، آبی یا سفید وجود دارند  که برای هر بالکن یک کام رنگی ایجاد می کند. این گیاه روی درخت تاک رشد می کند ، بنابراین شما قادر خواهید بود تا آنها را برای پوشاندن هر بخشی از بالکن مورد نظر خود قرار دهید ، به خصوص که انگورها می توانند به طول 15 پا یا بیشتر رشد کنند. به طور معمول ، نیلوفر ها برای شکوفایی نیاز به نور خورشید کامل ، آب کم ، و پناهگاه از سرما دارند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

7.شمعدانی

گل شمعدانی، یک ایده آل برای یک بالکن است  به خصوص اگر شما در حال برنامه ریزی برای پر کردن برخی از فضا دارید. به طور معمول ، آنها قرمز ، صورتی ، بنفش و سفید هستند که می توانند در هر بالکن نمایشگر رنگی ایجاد کنند. آنها شکوفه ها ی بهتری می دهند هنگامی که  آفتاب کامل در طول روز باشند و با شرایط مناسب ، می توانند تا دو پا قد رشد کنند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

8.بگونیا

بگونیا گلهای زیبایی است که شکوفه های درخشانی دارند و به راحتی قابل رشد هستند. از سرما خوششان نمی آید ، آنها به نور آفتاب و گرمای زیاد حساس هستند ، بنابراین شما یک بالکن می خواهید که روزانه چند ساعت سایه دار است. آنها به آب زیاد احتیاج ندارند و از اواخر بهار تا اواخر پاییز شکوفا می شوند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

​​​​​​​9.پیچک شمعدانی

اگر به دنبال داشتن گیاهانی هستید که بتوانید دیوار بالکن خود را بپوشانید ، پس آن شمعدانی پیچک گزینه خوبی برای در نظر گرفتن آن است. آنها خاک مرتباً زهکشی شده را ترجیح می دهند و هفته ای یک بار ابیاری می شوند اما در شرایط خشکسالی به راحتی می توانند زنده بمانند. آفتاب کامل ترجیح داده می شود ، اما این گیاهان نیز می توانند کمی سایه تحمل کنند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

10.​​​​​​​گل داودی

این گیاه که در اواخر تابستان شکوفه می دهد در اواخر سال سال فضای بیرون از خانه رنگی به شما می دهند. آنها در رنگ های روشن دیده می شوند که شامل  زرد ، قرمز ، صورتی و بنفش است. این گیاهان در کاشت سبد یا گلدان بسیار عالی به نظر می رسند ، به خصوص که می توانند به اندازه دو تا سه پا رشد کنند. آنها همچنین از خورشید کامل و خاک خوب زهکشی شده لذت می برند.

 بهترین گیاهان برای بالکن

 

https://blog.gardenloversclub.com/ornamental/plants-for-balcony/

 

 امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

0 نظر

نظر دهید

captcha