ساختمان های دیدنی 6

وب اسکان به معرفی ساختمان عجیب دنیا می پردازد

 بیمارستان ری خوان کارلوس (Rey Juan Carlos)، اسپانیا

این بیمارستان در مادرید دارای  واحد‌های بستری، مرکز درمان سرپایی، چند آزمایشگاه و مراکز درمانی است. این ساختمان از ۳ عنصر پایه‌ی معماری یعنی بهره‌وری، نور و سکوت استفاده می‌کند تا سلامت بیماران ارتقاء یابد.

 موزه‌ هوکی (Hoki)،ژاپن

 

این اولین موزه‌ ژاپن است که به نقاشی رئال اختصاص یافته و ۴۰۰ اثر را در خود جای می‌دهد. این ساختمان ۳ طبقه دارد: ۱ طبقه بالای زمین و ۲ طبقه زیر زمین.

 برج نوآوری باشگاه جاکی (Jockey)،هنگ‌کنگ

 

یان بنایی که در دانشکده‌ی اصلی دانشگاه پلی‌تکنیک هنگ‌کنک واقع شده، با ارتفاع ۷۸ متری متشکل شده است از تالار سخنرانی، کلاس‌های درس، استودیوی طراحی و فضاهای نمایشگاهی. 

برج شانگهای،چین

 

با ۱۲۷ طبقه، برج شانگهای یک آسمان‌خراش است که درون خودش فروشگاه، فضای اداری و یک هتل دارد. این برج با ارتفاع حدود ۶۳۱ متر، بلند‌ترین برج چین و پس از برج خلیفه‌ی دبی، بلند‌ترین ساختمان جهان است.

موزه‌ کونفلیونس (Confluences)،فرانسه

ساختمان ۴۶۰۰۰ متری در لیون (Lyon) شبیه به یک ابر شناور از جنس پولاد ضد زنگ و شیشه‌ است. این موزه مختص علوم طبیعی، انسان‌شناسی و علوم زمین است.

خانه‌ی موسیقی،دانمارک

خانه‌ی موسیقی یک مرکز هنرهای نمایشی در کنار آب‌نمای مشهور آلبورگ (Aalborg) دانمارک درون خود یک تالار کنسرت با ۱۳۰۰صندلی دارد.

موزه‌ صنعت مدرن ژان ژیدونگ (Zhang ZhiDong)، چین

این موزه‌‌‌ پولادی که به صنعت پولاد نیز اختصاص دارد، با فضای ۷۲۰۰ متری در منطقه‌ی ووهان (Wuhan) واقع شده است. 

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید.

0 نظر

نظر دهید

captcha