ساختمان های دیدنی 5

وب اسکان به معرفی ساختمان عجیب دنیا می پردازد

موزه‌ی ABC،مادرید،اسپانیا

این موزه‌ی ۷ طبقه از نقاشی و تصویرسازی، یک ساختمان ۳۰۰۰ متری است که حدود ۲۰۰ هزار  اثر هنری را در خود جای داده است.

ساختمان عجیب

موزه‌گوگنهایم، اسپانیا

موزه‌ گوگنهایم (Guggenheim) در بیلبائوی (bilbao) اسپانیا از تیتانیوم، شیشه وسنگ آهک ساخته شده و یکی از بزرگترین موزه‌های این کشور است.

 

سکوی دانشکده مک‌کورمیک (McCormick)، ایلینوی (Illinois)،آمریکا

این سکوی قطار که بر روی دانشکده و موسسه‌‌ی فن‌آوری شیکاگو (Chicago) در ایلینوی (Illinois) قرار گرفته را به شوخی یک ویلون می‌نامند که توسط یک تونل احاطه‌ شده‌ است. این تونل یک سازه از پولاد ضد زنگ است که دور مسیر قطاری که از روی خوابگاه می‌گذرد کشیده شده است.

گالری ملیکانادا

موزه‌ی ملی کانادا در اتاوا (Ottawa) محلی است برای نمایش هنر تاریخی و معاصر کانادا و البته آثاری از هنر آمریکا، آسیا و هنر بومی. مجسمه‌ی غول‌پیکر عنکبوت لوییز بوغژوا (‌Louise Bourgeois) در محوطه‌ی قصر و در جلوی گالری قرار دارد.

براد (Broad)،کالیفرنیا

 

«پهناور» اسم موزه‌ی ۱۱ هزار متری در لس‌آنجلس برای هنر معاصر است که در آن از ۲۰۰۰ اثر هنری دوره‌ی معاصر و دوره‌ی بعد از جنگ نگهداری می‌شود.

تالار کنسرت والت‌دیزنی (Walt Disney) ، کالیفرنیا

ساختمان عجیب

این تالار با ۲۲۶۵ صندلی، خانه‌ی فیلارمونیک لس‌آنجلس و مستر کورال این شهر است. دیوار‌ها و سقف این بنا از چوب گیاه داگلاس-فیر ( Douglas-fir) و کف‌اش از جنس بلوط است. 

ساختمان O2،انگلستان

ساختمان O2 یک مرکز سرگرمی در جنوب شرق لندن است که در آن یک منطقه‌ی داخلی، یک باشگاه موسیقی، یک سینمای CineWorld، یک فضای نمایشگاهی، چند کافه و چند رستوران قرار دارد.

تالار البفی هارمونی (Elbphilharmonie)،آلمان

تالار کنسرت البفیلهارمونی در شهرک هافن (Hafen) شهر هامبورگ (Hamburg)، علاوه بر حضور در فهرست بزرگترین‌ها، از نظر آکوستیکی نیز یکی از پیشرفته ترین تالار‌های کنسرت در جهان است. 

دفتر مرکزی BBVA، اسپانیا

در دفتر مرکزی بانک BBVA در اسپانیا ۶۰۰ کارمند مشغول کار هستند. ساخت این مجموعه که ساختمان اصلیش ۹۲ متر ارتفاع دارد، حدود ۵ سال طول کشید.

 بیمارستان ری خوان کارلوس (Rey Juan Carlos)، اسپانیا

این بیمارستان در مادرید دارای  واحد‌های بستری، مرکز درمان سرپایی، چند آزمایشگاه و مراکز درمانی است. این ساختمان از ۳ عنصر پایه‌ی معماری یعنی بهره‌وری، نور و سکوت استفاده می‌کند تا سلامت بیماران ارتقاء یابد.

 

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید.

0 نظر

نظر دهید

captcha