گران ترین خانه های ایران 

 

 این خانه‌ها در محله‌­های فرمانیه، کامرانیه، تجریش، قیطریه و زعفرانیه واقعند. قیمت این خانه­‌ها به دلیل موقعیت مکانی خاص­، مصالح به کار رفته و امکانات رفاهی بسیار بالاست. هم‌چنین از نظر سازه جزو امن‌ترین سازه‌­های تهران به حساب می­‌آیند. برای خرید چنین خانه‌هایی علاوه بر هزینه خرید، به هزینه‌­های نگهداری و مبلغ شارژ ماهیانه بالا نیز باید توجه داشت.

 

برج قصر چناران

برج چناران در خیابان فرشته منطقه الهیه، یکی از معروف‌ترین آپارتمان‌­های گران قیمت محسوب می­‌شود. این آپارتمان در سال ۱۳۹۴ در لوکس­‌ترین حالت ممکن ساخته شد.

این ساختمان در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع در ۱۳ طبقه ساخته شده است. هر طبقه متشکل از ۲ یا ۳ واحد به متراژ ۲۶۰ متر مربع تا ۵۵۰ متر مربع و یک واحد در پنت هاوس است. لابی با طراحی بسیار خاص و زیبا با متراژ ۲۰۰۰ متر، استخر ۵۰۰ متری، سالن ورزش و پارکی با متراژ ۵۰۰۰ متر از جمله امکانات این مجتمع است. پارک این برج شامل جاده سلامت، پیست دوچرخه سواری، آب‌نماهای مصنوعی و فضای چمن‌کاری شده است. قصر چناران امکانات دیگری نیز دارد؛ هم‌چون: خدمات سرو غذا، شیرآلات با آب‌کاری طلا، سیستم امنیتی پیشرفته، کارواش، خشکشویی، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد، اینترنت wifi، خروجی اضطراری، سینمای خانگی و …

ساختمان آلتون کورت

ساختمان آلتون یکی دیگر از گران ترین خانه های ایران در نیاوران تهران قرار دارد. این مجتمع توسط منصور وکیلی و کارفرما آقای هورآذر طراحی و ساخته شده است. آلتون کورت در زمینی به ابعاد ۵۶۰۰ متر مربع و در ۲۴ طبقه در سال ۱۳۹۵ بنا شده است. از این ۲۴ طبقه، ۱۸ طبقه، مسکونی و سایر طبقات جزو مشاعات ساختمان است. این مجموعه در کل ۶۰ واحد مسکونی بین ۲۰۰ تا ۶۴۰ متر مربعی دارد. بزرگ‌ترین واحد­های مجتمع دو پنت هاوس ۵۰۰ و ۶۴۰ متر مربعی به صورت تریپلکس هستند. از مشاعات و امکانات این ساختمان می‌­توان به موارد زیر اشاره کرد: ۶۰۰ متر لابی تزیین شده با سنگ مرمر کمیاب، ۸۵۰ متر فضای ورزشی (زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی و بدنسازی)، سالن اجتماعات و برگزاری مجالس، هلی‌پد و بام سبز. داشتن بالاترین درجه مقاومت دربرابر زلزله از دیگر مزایای این بناست.

 

برج پارامیس

برج پارامیس یکی دیگر از گران ترین خانه های تهران در خیابان فرشته قرار دارد. این مجتمع توسط مهدی خرمی‌روز با الهام از معماری کلاسیک طراحی شده است. برج پارامیس در سال ۱۳۹۳، زمینی به ابعاد ۱۵۰۰متر مربع و در ۱۳ طبقه ساخته شده است. از این ۱۳ طبقه، ۱۰ طبقه مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۲ طبقه پارکینگ است. در هر طبقه از این برج تنها ۱ واحد قرار گرفته است. متراژ واحدها ۴۵۰ متر بوده و سقف‌­های بلند ۴ متری فضا را چشم‌گیرتر جلوه می­‌دهد. پنت‌هاوس این مجتمع با متراژ ۵۴۰ متر بزرگ‌ترین واحد است. از جمله امکانات این مجموعه: لابی باشکوه ۵۰۰ متری با ارتفاع ۶٫۵ متر، سالن‌­های ورزشی ۱۰۰ متری، استخر، سونا، جکوزی و استخر کودک به متراژ ۳۰۰ متر، سالن اجتماعات به متراژ ۱۵۰ متر ، روف گاردن و فضای سبز.

برج نارسیس در زمینی به ابعاد ۲۰۰۰ متر در ۹ طبقه ساخته شده است. هر طبقه شامل ۲ الی ۳ واحد با متراژی از ۲۰۲ متر مربع تا ۳۳۰ متر مربع است. مشاعات این ساختمان با ۱۸۵۰ متر شامل مواردیست؛ مانند لابی مدرن ۶۰۰ متری، استخر، سونا و جکوزی با متراژ ۱۰۰ متر مربع، سالن ورزشی با متراژ ۱۰۰ متر مربع و فضای سبز و روف گاردن با طراحی بسیار زیبا!ساختمان نارسیس

برج رولکس

یکی از محبوب‌­ترین و گران‌ترین خانه‌های ایران یا تهران، برج رولکس فرمانیه است. رولکس نمادیست از شکوه و زندگی مرفه. این برج علاوه بر موقعیت عالی دسترسی راحتی به تمامی مراکز خرید و گردشگری تهران دارد. رولکس روی زمینی به مساحت ۲۶۰۰ متر در ۱۶ طبقه بنا شده است. در کل ۵۲ واحد دارد با مساحتی از ۱۳۰ متر تا ۳۰۰ متر. شارژ واحدها بر اساس متراژ آن‌ها محاسبه می‌­شود.

از امکانات این هتل می­‌توان به لابی خاص آن اشاره کرد با مبلمانی خاص و طراحی داخلی بسیار باشکوه. مساحت لابی ۶۰۰ و ارتفاع آن ۶ متر است. در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز حدود ۱۰ لابی من در حال فعالیت هستند. از دیگر امکانات این برج لوکس می‌­توان به پارک و فضای سبز اختصاصی، دو استخر، سونا و جکوزی مجزا برای بانوان و آقایان اشاره کرد. این استخرها با دیواری شیشه­‌ای در یک سمت آن نمای کامل کوهستان را در هنگام شنا به شما هدیه می‌دهند! سالن بدنسازی به همراه مربیان حرفه‌­ای در زمینه ایروبیک، بدنسازی و شنا و پزشک اختصاصی از دیگر امکانات این مجموعه است. هم‌چنین امکاناتی مانندکارواش، شیرآلات آب طلا، مبدل انرژی خورشیدی برای تامین آب گرم، آسانسور اختصاصی حمل ماشین، روف گاردن، آشپزخانه مبله و ماهواره مرکزی.

برج روما رزیدنس

برج روما رزیدنس در خیابان کامرانیه شمالی واقع است. برج روما رزیدنس در متراژ ۷۰۰۰ متر در ۱۸ طبقه با ۱۵ طبقه مسکونی ساخته شده است. متراژ واحدهای ساختمان طبقه ۱ تا ۵، ۳۵۰ تا ۴۰۰ متر مربع و در هر طبقه ۶ واحد است. طبقه ۶ تا ۱۳ با متراژ ۴۰۰ و ۶۰۰ متر مربع و در هر طبقه ۴ واحد بنا شده است. در نهایت طبقات ۱۴ و ۱۵ شامل ۳ پنت هاوس ۹۲۶ متری و یک عدد پنت‌هاوس دوبلکس ۱۴۰۰ متری است. امکانات و فضای مشاع این ساختمان عبارتند از یک طبقه لابی و لابی‌من ۲۴ ساعته، ۷ آسانسور عمومی و آسانسورهای اختصاصی پنت هاوس‌ها، سینما ۳بعدی با سیستم صدای دالبی، سالن ورزشی شامل سالن بیلیارد، بدنسازی، ایروبیک. هم‌چنین استخرهای کاملا مجهز شامل استخر بزرگسالان، کودکان، سونا و جکوزی.

 

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

0 نظر

نظر دهید

captcha