گریپ فروت و شکر برای تمیز کردن حمام 

 شما مطمئناً با ابرقدرت تمیزکننده لیمو آشنا هستید ، که غالبا در خانه به عنوان پاک کننده ضد باکتری طبیعی ، چربی زدا ، پاک کننده لکه  و از بین برنده بو استفاده می شود.

این وبلاگ نحوه استفاده از گریپ فروت و شکر برای از بین بردن جرم صابون و بوی بد دستشویی را نشان می دهد. این روش شامل پاشیدن شکر در قسمت بریده شده نیمه گریپ فروت و سپس استفاده از میوه برای پاک کردن وان قبل از شستشو با آب است. اسید میوه به از بین بردن جرم صابون کمک می کند و رایحه مرکبات را بر جای می گذارد.

و از آنجا که یک گریپ فروت به طور معمول بسیار بزرگتر از یک لیمو است ، به شما امکان می دهد تا یک منطقه بزرگتر را سریعتر تمیز کنید. گریپ فروت و لیمو به دلیل کم بودن قند ، هر دو به عنوان پاک کننده های طبیعی عمل می کنند. یک میوه شیرین با اسید سیتریک کمتر ، مانند پرتقال ، احتمالاً همان اثر را نخواهد داشت.

همچنین توجه به این نکته مهم است که این تمیز کننده برای همه سطوح مناسب نیست. از مرکبات از جمله گریپ فروت هرگز نباید برای تمیز کردن سنگ طبیعی مانند سنگ تراورتن ، گرانیت یا سنگ مرمر استفاده شود ، زیرا اسید می تواند به سطح آسیب برساند. این روش در سطوح سخت و غیر متخلخل مانند کاشی و سرامیک یا پرسلان ، وسایل فلزی و شیشه بهترین عملکرد را دارد.

اگرچه لیمو ممکن است محبوب ترین ماده تمیز کننده طبیعی باشد ، گریپ فروت نیز جایگاهی شایسته دارد . از آن استفاده کنید تا به خانه خود رایحه ای تازه و میوه ای ببخشید.

https://www.bhg.com/homekeeping/house-cleaning/surface/grapefruit-cleaning/

 

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

 

0 نظر

نظر دهید

captcha