8 چیز که صاحبخانه از دیدن آن در آشپزخانه شما متنفر است

 

مستاجر خوب بودن فقط به معنای پرداخت به موقع اجاره شما نیست. بخشی از این معامله ، خوب نگه داشتن آپارتمان شما است. بنابراین قبل از اینکه صاحبخانه شما برای بازرسی مراجعه کند ، به یاد داشته باشید که آنها  این 9 مورد را در آشپزخانه شما نبینند.

 

آشفتگی

ظرف های کثیف چند روز مانده ، غذاهای خراب و سطل های زباله بیش از حد پر شده که منجر به تجمع مگس ، حیوانات موذی ، حمله جوندگان و بوهای بسیار نامطبوع می شود.

تمیز نبودن آشپزخانه می تواند بر افراد دیگر در ساختمان تأثیر بگذارد - به همین دلیل ، دفع زباله به طور صحیح بسیار مهم است.

 

درهای فر باز

باز بودن در فر در هنگام پخت یک خطر جدی برای سلامتی است. اگر اجاق گاز خاموش شود ، می تواند منجر به مسمومیت با مونوکسیدکربن شود .

 

بهم ریختگی

رو کابینت های  آشپزخانه بهم ریخته  که سبب تجمع چربی و خاک می شود. اساساً ، به هم ریختگی عمومی در آشپزخانه می تواند منجر به آشفتگی شود که باعث مسائل بزرگتری مانند حمله آفتهاو جوندگان می شود.

 

راه آب های مسدود شده

اگر مستأجرها به دلیل سهل انگاری سبب  راه آب مسدود شده باشند و از صافی ظرفشویی برای جلوگیری از پایین رفتن ضایعات مواد غذایی استفاده نکرده اند ، یا هر چیزی را که باعث مسدود شدن فاضلاب شده در راه آب ریخته اند ، آنها مسئول پرداخت هزینه تعمیرات هستند .

 

بوی بد

بوی نامطبوع که می تواند نشان دهنده  زباله ها ، دود و بوی حیوانات خانگی باشد نشان می دهد که یک مستاجر از خانه خود مراقبت صحیحی انجام نداده است . کشیدن سیگار در داخل خانه باعث ایجاد لکه و بو در دیواره ها می شود.

 

کابینت های شکسته

اگر سوراخ هایی در در و دیوار ها ایجاد شده ، کف خانه آسیب دیده یا کابینتهای زیادی خراب شده باشد ، از سپرده اجاره برای تعمیرات کسر می شود.

 

مگس گیر

بعضی اوقات اشکالی در داخل خانه شما رخ می دهد بدون اینکه  تقصیر شما باشد و به خصوص به زمان سال بستگی دارد. موش ها وقتی هوا شروع به سرد شدن می کنند به دنبال جاهای گرم هستند  و مگس ها در طول تابستان و پاییز به راحتی می توانند به داخل خانه راه پیدا کنند

 

گیرنده های چسبنده مگس که از سقف آویزان شده اند هرگز حالت خوبی ندارند. حشرات و حیوانات موذی وقتی از کنترل خارج می شوند می توانند نشانه این باشند که یک مستاجر به درستی از واحد خود مراقبت نمی کند. و از آنجا که این حیوانات  می توانند از طریق دیوارها حرکت کنند ، ممکن است خانه ای در واحد دیگری در ساختمان شما پیدا کنند. اگر خانه خود را تمیز نگه می دارید و هنوز آفت می بینید ، با صاحبخانه خود در مورد تماس با  یک شرکت دفع آفات  صحبت کنید. مشکل ممکن است از یکی از آپارتمان های همسایه شما باشد.  

https://www.apartmenttherapy.com/things-landlords-hate-kitchen-36710220?utm_source=pinterest&utm_medium=social&utm_campaign=managed&crlt.pid=camp.rIzLyAdF5Aa4&crlt.pid=camp.GCb8pBp5sFfy

 

 امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

 

 

2 نظر

  1. avatar
    مریم
    14 مهر 1399

    خیلی خوب و مفید

  2. avatar
    شهرام
    14 مهر 1399

    GREAT

نظر دهید

captcha