چگونه دیوارها را تمیز کنیم

 

اگر شما یک خانه ، آپارتمان یا حتی فقط یک اتاق را دارید یا اجاره کرده اید ، می دانید که با گذشت زمان ، دیوارها می توانند گرد و غبار و کثیفی بگیرند. ما روش تمیز کردن دیوارها را در وب اسکان به شما می آموزیم

هر نوع فرش یا مبلمان را  بپوشانید. زیرا این کار باعث جلوگیری از ریختن آب یا محلول تمیز کننده و از بین رفتن فرش یا مبلمان می شود. هر چیزی را که روی دیوار است بردارید. کمد و وسایلی که به دیوار چسیبده را عقب بکشید و پشت آنها را تمیز کنید.برای این کار از یک جارو یا برس استفاده کنید. جارو  یا برس را از بالا به پایین دیوارها با حرکت عمودی حرکت دهید. از نردبان برای  قسمت های بالایی استفاده کنید.

اگر جارو یا برس دارای موهای محکم است ، یک تی شرت قدیمی یا یک دستمال تمیز دیگر را بر روی آن گره بزنید تا از خراشیدن دیوار جلوگیری شود.

تمیز کردن دیوارهای نقاشی شده

ابتدا  لکه ها را بردارید. قبل از تمیز کردن لکه ، محصول خود را روی ناحیه ای از دیوار تست کنید تا مطمئن شوید که حذف لکه باعث افزایش رنگ نمی شود. حتماً ابتدا دستورالعمل ها را بخوانید و با دقت اعمال کنید

دیوارها را بشویید. برای بیشتر دیوارهای نقاشی شده ، آب گرم و صابون بسیار خوب کارآمد خواهد بود.] اگر دیوارهای شما به چیزی کمی قوی تر احتیاج دارند ، یک فنجان سرکه سفید را در یک سطل آب گرم مخلوط کنید. سرکه لکی باقی نمی گذارد ، بنابراین نگران شستشو نباشید.

دو سطل را برای تمیز کردن دیوار آماده کنید. یک سطل را با محلول تمیز کننده و دیگری را با آب پر کرده و حدود 5 دقیقه بعد از استفاده از محلول ، دیوارها را بشویید. به یاد داشته باشید وقتی آب کثیف به نظر می رسد ، آب را عوض کنید، زیرا نمی خواهید دیوارها را با خاک شستشو دهید.

از استفاده از محصولات حاوی الکل برای تمیز کردن دیوارها خودداری کنید. این محصولات ممکن است سطح رنگ را خراب کند و یک رد روشن و براق را روی دیوار بگذارند.

 یک فنجان جوش شیرین را به یک سطل آب گرم به اندازه گالن اضافه کنید. این مخلوط را روی یک حوله نرم اسپری کنید و روی لکه ها بکشید سپس با آب بشویید و با حوله خشک کنید.

کاغذ دیواری را با آب گرم و صابون تمیز کنید

برای کاغذ دیواری با روکش وینیل از مخلوط سرکه استفاده کنید. یک پارچه را در سرکه سفید و آب گرم خیس کنید و دیوارها را تمیز کنید. سعی کنید از ریختن سرکه به طور مستقیم روی دیوارها خودداری کنید

برای شستشوی لکه ها از سرکه و آب استفاده کنید

برای لکه های جوهر ، مداد رنگی از یک مایع پاک کننده مایع مانند وایتکس استفاده کنید.

برای از بین بردن لکه های چربی ، کافیست از آب گرم و صابون استفاده کنید

تمیز کردن دیوارهای چوبی

دیوارها را از گرد و غبار پاک کنید. از جارو ، برس گرد و یا ضمیمه برس استفاده کنید.

برای شستن دیوارها از آب گرم و صابون استفاده کنید. یک محلول شوینده ملایم  همراه با آب گرم برای تهیه مخلوط مناسب برای تمیز کردن دیوار چوبی آماده کنید

برای از بین بردن لکه ها از سرکه استفاده کنید. یک فنجان سرکه سفید و آب گرم را در یک سطل مخلوط کنید و با حوله آن را روی لکه بکشید

دیوارها را با آب تمیز بشویید. دیگر نیازی به مواد شوینده دیگری نیست! برای شستشوی دیوارها از مقداری آب ساده استفاده کنید و آنها را با حوله تمیز به خوبی خشک کنید. برای جلوگیری از پوسیدگی احتمالی چوب ، اطمینان حاصل کنید که دیوارها کاملاً خشک هستند.

https://www.wikihow.life/Clean-Walls

 

 امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

0 نظر

نظر دهید

captcha