چگونه می توان پرده خود را در 7 مرحله به راحتی تمیز کرد

 

مرحله 1: وضعیت پرده ها را بررسی کنید:

وضعیت پرده را بررسی کنید. قبل از ریختن پرده ها در لباسشویی خود ، وقت بگذارید تا وضعیت پرده را بررسی کنید. اگر علائم پوسیدگی مشاهده کردید ، آنها را تمیز نکنید ، زیرا م آنها را پاره  کنید. درعوض ، خریدن پرده جدید از یک فروشگاه معتبر ، عاقلانه تر است.

مرحله ۲: استفاده از ماشین لباسشویی خود را در نظر بگیرید:

پرده های سبک وزن را می توان با استفاده از ماشین لباسشویی تمیز کرد زیرا آنها  آب را در خود نگه نمی دارند..

پرده های پنبه ای ظریف ممکن است  در صورت شسته شدن با آب گرم کوچک شوند. در چنین حالتی ماشین لباسشویی خود را به چرخه ظریف یا چرخش آهسته تغییر دهید. استفاده از مواد شوینده معمولی برای تمیز کردن پرده ها کاملاً مناسب است.

 

مرحله 3: شستن دستی پرده های ظریف:

با وجود این واقعیت که این کار  زمان بر و خسته کننده است ، اما بسیار امن تر است زیرا خطر کوچک شدن پرده را کاهش می دهد. برای خلاص شدن از لکه های زائد روی پرده ، از مواد شوینده مناسب استفاده کنید. همچنین می توانید از صابون مخصوصی که برای شستن پرده های ظریف با دست استفاده می شود ، استفاده کنید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، زمان کافی را برای چلاندن کل پرده اختصاص دهید.

 

مرحله 4: چگونه می توان پرده های سنگین را تمیز کرد؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، پرده های سنگین نباید با استفاده از ماشین لباسشویی تمیز شوند زیرا آنها آب زیادی را در خود نگه می دارند و می توانند باعث آسیب داخلی دستگاه شما شوند. برای تمیز کردن آنها می توانید از وان حمام استفاده کنید. این ایده خوبی است که یک نرم کننده پارچه اضافه کنید تا آنها را نرم کرده و هرگونه بوی ناخوشایند را که ممکن است جذب کرده باشد به طور کامل از بین ببرد.

 

مرحله 5: تمیز کردن حلقه ها و میله های پرده زنگ زده:

سرکه محلول تمیز کردن ایده آل است که در تمیز کردن حلقه های زنگ زده پرده بسیار مؤثر است. حتما صابون را روی میله ها بمالید تا دوباره نرم شود

 

مرحله 6: تمیز کردن با بخارشوی برای پرده های سنگین:

تمیز کردن با بخارشوی برای پرده های سنگین یا پرده هایی که  جدا کردن از ریل دشوار است. دستگاه بخارشوی را انتخاب کنید

از بالا شروع کنید به سمت پایین حرکت کنید. اگر فهمیدید که پرده مرطوب شده است ، دستگاه را از پرده دورتر نگه دارید. حتما راهنمای کاربر ارائه شده توسط سازنده بخارشوی را برای عملکرد درست  دستگاه بخوانید. به یاد داشته باشید که بخارشوی می تواند شما را بسوزاند از این رو لباس محافظ مانند دستکش و پیش بند بپوشید.

چگونه می توان پرده خانه خود را در 7 مرحله به راحتی تمیز کرد

مرحله 7: پرده ها را خشک کنید:

هرگز پرده های مرطوب را در خشک کن قرار ندهید. در صورت امکان ، آنها را در محوطه ای  دور از تابش مستقیم نور خورشید  آویزان کنید تا از سفید شدن آن جلوگیری شود. یکی از مهمترین مزایای پرده های خشک بطور طبیعی این است که باعث می شود تا چروک ها از بین بروند.

https://www.singaporelaundry.com/articles/how-to-clean-your-curtain-in-7-easy-steps.html

 

 

 امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

 

 

0 نظر

نظر دهید

captcha