در سال 2020 از آپارتمان چه انتظاری دارید

 

جوامع آپارتمانی در حال افزودن امکانات برای جذابیت هستند. اکثر آپارتمان ها اکنون شامل لباسشویی  مرکزی و دسترسی به استخر می باشند.  قبلاً رویای انسان - داشتن یک خانه تک واحدی در حومه  بود. اما با افزایش هزینه ها و رقابت ، آپارتمان نشینی رو به افزایش است.

 89 درصد آپارتمان های جدید در آمریکا  لباسشویی درون واحدی و 86 درصد از آنها امکان دسترسی به استخر را فراهم کرده اند.  مجتمع های آپارتمانی امروزه همان چیزی نیستند که قبلاً بوده اند ، و زندگی در آپارتمان نسبت به فقط 10 سال گذشته بسیار بهتر و مطلوب تر شده است. آنچه در انتظار زندگی برای آپارتمان مدرن در سال 2020 است  در اینجا توسط وب اسکان آورده شده است.

 

1. امکانات رفاهی بیشتر

استخر سرپوشیده

اتاق رختشویی و شوتینگ زباله را فراموش نکنید. داشتن آپارتمانی که راحتی و انعطاف پذیری داشته باشد مهم است. علاوه بر این ، دسترسی سریع به اینترنت ، فناوری و سر سبز ی در حال حاضر موارد ضروری برای آپارتمان های مدرن در نظر گرفته شده است.

برای رعایت بازار رقابتی اجاره ، مجتمع های آپارتمان با امکانات رفاهی بیشتر در حال پیشروی هستند. خشکشویی درون واحدی و دسترسی استخر به سرعت در حال صعود هستند ، در حالی که بسیاری از آپارتمان های مجلل  شوتینگ جمع آوری زباله و بازیافت را ارائه می دهند ، اینترنت پر سرعت ، مراکز تناسب اندام ، باغ بام دوستانه با محیط زیست و فضاهای عمومی مانند باربیکو و اتاقهای تئاتر را نیز دارند. این امکانات راحتی لذت بردن از زندگی در خانه و سرگرمی دوستان و خانواده را آسانتر می کند ، دقیقاً مانند داشتن خانه ای تک واحدی است.

در سال 2020 از آپارتمان چه انتظاری دارید

 

2. ارتباطات آنلاین با مدیریت آپارتمان

راحتی گفتمان، انعطاف پذیری و فناوری ارتباطات ، دربسیاری از مجتمع های آپارتمان مدرن ، پرداخت اجاره ، درخواست  تعمیر و نگهداری و ارتباطات با مدیریت آپارتمان را آسان می کند.

به عنوان مثال ، به جای اینکه مجبور به ارسال چک ماهانه شوید ، نرم افزار هایی اجازه می دهد تا پرداخت شارژ خود را به صورت خودکار انجام دهند و از طریق کارت اعتباری یا چک الکترونیکی پرداخت انجام شود.

علاوه بر این ، برای مجتمع های آپارتمانی بزرگتر ، ارائه پورتال آنلاین یا وب سایت برای ارتباط آسان تر با مدیریت آپارتمان ، از درخواست های تعمیر و نگهداری و پرسیدن سوالات برای تمدید اجاره نامه و امضای قراردادها رایج تر شده است. این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه قابل توجهی می شود.

در سال 2020 از آپارتمان چه انتظاری دارید

 

3. تأکید بیشتر بر ایمنی و امنیت

در گذشته یکی از نکات برجسته آپارتمان امنیت بود. با توجه به اینکه دائما افراد داخل ساختمان و یا مجتمع بیرون می روند ، به نظر می رسد که هر کسی بتواند داخل آپارتمان راه یابد. با پیشرفت های بسیاری در فناوری در دهه گذشته ، امنین ساختمان ها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

بسیاری از مجتمع های امروز دسترسی به دوربین های  پارکینگ ، کدهای دسترسی آسانسور و فاب های کلیدی امنیتی را به کلیه نقاط ورودی ارائه می دهند. برخی حتی امنیت در واحدهای فردی مانند دوربین های ویدیویی و دوربین سیستم های امنیتی ارائه می دهند.

 

اگر ساختمان شما از ویژگیهای امنیتی درون واحدی برخوردار نیست ، چندین گزینه امنیتی منزل وجود دارد که غیرقابل نفوذ هستند ، تا آنجا که مربوط به سپرده های امنیتی و نصب است. به سادگی دستگاه را وصل کرده و از تلفن هوشمند خود آپارتمان خود را کنترل کنید. بسیاری از سیستم ها برای ایمنی اضافی با دوربین های امنیتی داخلی و سایر آلارم ها تکمیل می شوند.

 

4- فضای کوچکتر

در حالی که آپارتمان ها به دلیل محدودیت فضا و رشد جمعیت ، کوچکتر می شوند ، معماران با طرح های طرح ریزی دقیق تر می شوند تا هر اینچ از اتاق را به حداکثر استفاده برساند. به عنوان مثال ، خانه های کوچک به اندازه  350 فوت مربع هستند اما از مبلمان متحرک و تاشو استفاده می کنند تا بتواند به عنوان یک فضای سرگرم کننده در روز و اتاق خواب شبانه باشد.

کف باز هنوز هم محبوب هستند و در حالی که در ابتدا می تواند تزئینات دلهره آور به نظر بیایند ، بیشترین گزینه  را برای چیدمان اتاق ارائه می دهند.  پیدا کردن نیمکت های جمع و جور و اثاثیه دو منظوره بسیار ساده تر است.

فروشگاه های خانگی محبوب  مبل نیمکت ها ، میز و وسایل دیگری را ارائه می دهند که به طور خاص برای فضاهای کوچک طراحی شده اند.

اگر به دنبال مکانی برای تماس  و ارتباط با بقیه هستید ، زندگی آپارتمانی ممکن است بهترین راه حل باشد. تکامل آپارتمان ها در دهه گذشته به این معنی است که آنها گزینه مسکن مطلوب برای انواع سبک زندگی - در هر دو محیط شهری و حومه شهر هستند.

در سال 2020 از آپارتمان چه انتظاری دارید

امکانات رفاهی ، ارتباطات آنلاین ، اقدامات امنیتی و نقشه های بهینه شده  به آپارتمان نشینی کمک کرده اند. شما می توانید بدون نگرانی در مورد هزینه ها یا کارهای مربوط به تعمیر و نگهداری ، رختشویی داخلی آپارتمان ، امکانات تفریحی و  ورزشی و آرامش خاطر لذت ببرید

 

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید.

 

 

0 نظر

نظر دهید

captcha