عجیب ترین خانه های دنیا 4

 

وب اسکان به معرفی عجیب ترین خانه های دنیا می پردازد 

1- مهمان خانه کانتینر حمل و نقل ، سن آنتونیو ، تگزاس ، ایالات متحده

بسیاری از وسایل حمل و نقل در سراسر جهان این روزها به صورت خانه ها ، دفاتر و مجتمع ها مورد استفاده قرار می گیرند ، این سازه توسط جیم پوتت در سال 2010 طراحی شده است و یکی از جذاب ترین آنهاست.این خانه از یک کانتینر حمل و نقل استاندارد 40 پا ساخته شده است و در جامعه هنرمندان سن آنتونیو واقع شده است. دارای سیستم تهویه مطبوع و گرمایش است. یک حمام و سینک نیز وجود دارد.این خانه قرار است یک مهمانخانه و خانه بازی باشد و بخش استفاده نشده به عنوان یک باغ ساخته شده است. سازه ی جیم هیجان انگیز به نظر می رسد و معیار جدیدی را در طراحی خانه کانتینر حمل و نقل ایجاد می کند.

 

عجیب ترین خانه های دنیا 4

2- خانه برج ، کنزینگتون شمالی ، لندن ، انگلستان

این آخرین مکان است که انتظار دارید برج مخفی را ببینید ، اما در ارتفاع 60 متری چشم اندازهای زیبایی از شهر را ارائه می دهد. استودیوی تحقیقاتی طراحی ، تام دیکسون ، این برج آب 80 ساله را با طراحی مدرنیستی پس از خرید در سال 2005 ، ساخت. برج آب روی استیل های بتونی گذاشته شده، پنجره ها از دیوار بریده شدند و پانل های چوبی به قسمت بیرونی اضافه شد. سه طبقه از پنج تاکنون تکمیل شده است که 2 اتاق خواب ، آشپزخانه ، 2 اتاق پذیرایی و حمام دارد. دیکسون در نظر دارد به جای راه پله و سیستمی آب کانال بزرگ گرند یونیون برای گرم کردن و خنک کردن برج استفاده می کند . با اتمام پروژه ، تخمین زده می شود هزینه کل 1.25 میلیون دلار باشد. خانه برج نشانه مدرن و نمونه ای خوب از بازیافت شهری است.

 

عجیب ترین خانه های دنیا 4

3- پروژه هایدلبرگ ، دیترویت ، ایالات متحده

پروژه هایدلبرگ یک سازمان اجتماعی است که مردم محلی را ترغیب می کند از هنر و خلاقیت برای ساختن خانه های زیبا در خیابان های حومه شهر ریز دیترویت استفاده کنند. این پروژه از سال 1986 در حال اجرا است و خانه های شگفت انگیز و تزئینات خیابانی از مواد ساخته شده از سطح بالا ساخته شده است. پیش از این ، در این جا  خرابه ها و خانه های متروکه بودند ، اکنون رنگ و هنر در این منطقه وجود دارد. بنیانگذار پروژه هایدلبرگ ، توری گایتون ، عاشق اشیاء دور ریخته شده با بازیافت است و می خواهد از این طریق هنر را به مردم آموزش دهد. آثار جالب هنری باعث شده است که سالانه بیش از 275000 گردشگر از این پروژه دیدن کنند و باعث ایجاد مشاغل جدید برای شهر شده .

 

عجیب ترین خانه های دنیا 4

4- پورتو ایگوازو ، آرژانتین

خانواده آلفردو سانتا کروز برای ارتقاء مسئولیت زیست محیطی و اجتماعی این خانه را از 1200 بطری پلاستیکی ساختند. یک خانه بازی کوچکتر نیز با روشی مشابه برای دختر کوچک ترشان ساخته شد. بطری های شیر 1300 و شراب در سقف و 140 مورد CD در درب و پنجره ها استفاده شد .

 

عجیب ترین خانه های دنیا 4

5- خانه کتری ، جزیره گالستون ، تگزاس ، ایالات متحده

این برج آب سیلو توسط یک معمار ناشناس در دهه 1950 ساخته شده است ، که گفته می شود مخازن ذخیره سازی برای شرکت های نفتی ساخته است. خانه کتری در ابتدا ساخته شده است تا یک فروشگاه راحت باشد ، اما هرگز برای کار تجارت باز نشد. این سازه از جنس استیل ساخته شده است که برای هوای شور محلی ساحل ، جایی که بیشتر خانه ها روی استیل قرار دارند ، یک انتخاب عجیب است. با این حال ، بیش از 50 سال است که طوفان را تحمل کرده و تنها کمی زنگ زدگی در آن نمایان است.برای یک دهه گذشته ، آن را حفظ کرده اند اما در آن زندگی نکرده اند. سقف زنگ زده با یک چوب تعویض شده است ، پنجره ها تعویض شده است ، تهویه هوا اضافه شده است و یک صندوق پستی در قسمت جلو نصب شده است. شایع شده است که دلیل این کارها به این دلیل است که شورای محلی می خواسته آن را تخریب کند. بسیاری از افراد محلی نسبت به صاحب فعلی مرموز که گاه به گاه ظاهر می شود ، کنجکاوی می کنند ، او برخی از کارهای نگهداری سازه را انجام می دهد  و سپس دوباره ناپدید می شود . خانه کتری به این دلیل نامیده می شود که مانند یک کتری چای است و همچنین از داستان در مورد کتری چای که در هنگام سیل شناور است الهام می گیرد.

عجیب ترین خانه های دنیا 4

6- خانه ی عجیب

طرح های عجیب و شگفت انگیز از استادان معماری غیر معمول. در حالی که به نظر نمی رسد این خانه ها برای حل مشکلات عمومی مدرن ساخته شده اند ، اما رویاهای سازندگان خود را تحقق می بخشند. بیشتر این خانه ها دارای نقاط دیدنی هستند و تم و یا تمایز خاصی دارند و نگاه هنری نسبت به آنها هست. در حالی که بسیاری از ما احتمالاً تعجب نمی كنیم كه معماران این خانه ها چه فكر می كردند ، این نشان می دهد كه روشهای زیادی در مورد مسكن و تفكر وجود دارد كه مطمئناً نوعی نگاه جدی برای دید ایجاد می كند.

 

7- خانه ی لگویی ، سوری ، انگلستان

خانه ی لگویی با از بیش از 3،300،000 آجر لگو ساخته شده ، ساخته جیمز می است ، که همیشه خانه ای از لگو را ارزو داشت.  توالت ، دوش گرم ، راه پله و تختخواب ، همه با آجر لگو ساخته شده است ، این خانه دو طبقه لگویی  توجه بین المللی زیادی را به خود جلب کرده است. متأسفانه ، این خانه در سال 2009 تخریب شد . زیرا پیاده سازی و حمل و نقل 50،000 پوند هزینه داشت (لگو حاضر به پرداخت آن نشد). جیمز برای پروژه بعدی خود قصد دارد یک کشتی لگویی بسازد.

عجیب ترین خانه های دنیا 4

 

 امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

0 نظر

نظر دهید

captcha