چیدمان گل و گیاه در خانه 

 

استفاده از گلدان های رنگی برای دکوراسیون خانه  و آپارتمان می تواند انتخاب بی نظیری باشد. گلدان ها  به محیط اپارتمان روح می بخشند و به جذابیت منزل اضافه می کنند. بعلاوه استفاده از گل و گلدان های زیبا می تواندبه انسان آرامش دهد.

گیاه آپارتمانی زی زی بهترین گیاهی است که شما می توانید برای محیط های بسته از آن استفاده کنید. گل زی زی  به نور متوسطی نیاز دارند.  

 

رنگ گلدان 

فضای هر خانه ای رنگ خاصی دارد. آپارتمان هایی که دارای فضایی به رنگ سبز  یا اتاق های نشیمن و .. که به این رنگ هستند، بهتراست از گلدان های سفید استفاده کنند. 

از هر رنگی که برای دکور خانه خود استفاده می نمایید، متضاد آن را برای رنگ گلدان انتخاب کنید. مثلا خانه هایی که رنگ دکوراسیون طلایی است ، بهتر است از گلدان هایی به رنگ تیره استفاده کنند.  ترکیب طلایی و مشکی بسیار جالب است .

یا مثلا زمانی که رنگ دکور خانه شما سفید است، می توانید از ترکیب چندین رنگ برای انتخاب گلدان های خود استفاده کنید. رنگ سفید در دکوراسیون منزل طراحی و انتخاب رنگ گلدان را اسان می کند. 

گلدان رنگی

از گلدان های با جنس های مختلف می توان در دکوراسیون منازل استفاده کرد. انتخاب گلدان های شیشه ای  یا گلدان های سفالی و یا گلدان های چوبی می تواند در طراحی خانه مهم باشد.

استفاده از گل ها را در چیدمان منزل فراموش نکنید. 

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

 

0 نظر

نظر دهید

captcha