تمیز کردن لوستر برنز

 

با نزدیک شدن به عید نوروز یکی از دغدغه های نظافت پاک کردن لوستر ها و آویز های خانه می باشد . وب اسکان به توضیح نحوه تمیز کردن لوستر های طلایی می پردازد.  به خاطرجنس برنز و شرایط خاص لوستر برنزی  روش تمیز کردن لوستر برنز با سایر لوسترها کاملا متفاوت می‌باشد. دلیل این امر به خاطر سایه روشن روی برنز و لاک بی‌رنگ آن می‌باشد که اگر در حین شستشو از بین برود باعث کدر و مات شدن سطح برنزی آن خواهد شد.

 به دلیل استفاده از روش سیاه قلم در لوسترهای برنزی و به جهت ایجاد ماندگاری بیشتر برای سیاه قلم، لاک بدون رنگ و براقی را بر روی آن می‌زنند که باعث افزایش دوام براقی برنز شود. به‌همین‌دلیل استفاده از مواد شوینده نامناسب باعث از بین رفتن سیاه قلم و لاک براق شده و پس از تمیز کردن لوستر برنز شاهد کدر شدن آن خواهید بود.

می‌توانید با کف صابون و دستمال نرم گردوغبار و کثیفی لوستر را برطرف کرده و تمیز کردن آن را تکمیل کنید. همچنین باید علاوه بر احتیاط در زمان تمیز کردن لوستر برنز، به شفافیت و درخشندگی آن نیز توجه داشته باشید.

 

 تمیز کردن لوستر طلایی 

 

جهت حفظ نظافت منزل اول یک پارچه بزرگ بر روی زمین بیندازید تا کثیفی و گردوغبار لوستر، فرش یا کفپوش شما را کثیف نکند.

  1. سپس هم می‌توانید از مایع‌های شوینده مناسب برای تمیز کردن لوستر طلایی استفاده کنید و هم از مواد شستشوی خانگی بهره ببرید
  2. برای این کار می‌توانید یک‌سوم الکل و دوسوم آب را در ظرفی بریزید. سپس یک پارچه نرم را در ظرف آب مرطوب کنید و پاک کردن گردوغبار بپردازید. این محلول خانگی و وجود الکل باعث درخشندگی و براقی لوسترهای طلایی شما می‌شود.

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

0 نظر

نظر دهید

captcha