تمیز کردن لوستر کریستالی 

 

در این وبلاگ وب اسکان قصد دارد شما را با  روش های تمیز کردن لوسترهای کریستالی آشنا کند. لوسترهای کریستالی و چلچراغ ها یکی از بهترین نمونه های لوستر برای استفاده در سالن پذیرایی به حساب می آیند.

 اگر با روش تمیز کردن لوسترهای کریستالی را بدانید این کار سخت نیست. 

استفاده از دستمال مرطوب

دستمال های نانو به علت نرمی فوق العاده و همچنین قدرت پاک کنندگی بالا و  بر جای نگذاشتن الیاف و کرک  برای این کار بسیار مناسب هستند

 شستن کریستال

برای این کار ابتدا برق لوستر را خاموش کنید  و پتوی ضخیمی را زیر لوستر خود پهن کنید تا در صورت افتادن احتمالی قطعات کریستالی مانع از شکستن یا لب پریدن آن ها شود. سپس نردبانی بر زیر لوستر خود قرار دهید و قطعات کریستالی آن را جدا کنید.

مخلوطی از آب و مایع ظرف شویی، تهیه کنید.کریستال های لوستر را برای مدت نیم ساعت در این محلول قرار دهید و سپس آن ها را با آب ولرم آبکشی نمایید و بر روی ملافه ی نرم و تمیزی بگذارید. بعد از خشک شدن قطعات کریستالی و تمیز کردن قسمت های فلزی لوستر، قطعات کریستالی آن را وصل کنید و از نما و درخشندگی لوستر خود لذت ببرید.

 

  • برای تمیز کردن قطعات کریستالی لوستر هرگز از وایتکس یا دیگر شوینده های شیمیایی استفاده نکنید، زیرا به مرور باعث کدر شدن کریستال ها و از بین رفتن نمای آن ها می شود.
  • در صورت استفاده از نردبان، از ایمنی آن مطمئن شوید.
  • هرگز لوستر روشن را تمیز نکنید. این کار ممکن است موجب برق گرفتگی یا شکستن لامپ های لوستر شود.

0 نظر

نظر دهید

captcha