برای رفع بوی گاز فاضلاب در خانه ، قبل از تماس با لوله بازکنی این روش ها  را امتحان کنید

 

چگونه می توان از بوی بدفاضلاب خلاص شد

اگر بوي فاضلاب فاضلاب در درون خانه خود حس می کنید، احتمال آن وجود دارد كه گاز فاضلاب از سيستم زهكشي خارج شود. نه تنها بوی ناخوشایند است بلکه متان و باکتری های موجود در آن می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد و باعث سردرد یا حتی بیماری های جدی تر نیز شوند. حتی ترسناک تر ، غلظت های بالای گاز متان قابل احتراق هستند که می تواند باعث انفجار شود. اگر متوجه این بوی  ناپاک هستید ، آن را نادیده نگیرید.وب اسکان به مواردی که ممکن است سبب حل این مشکل شود می پردازد.

برای رفع بوی گاز فاضلاب در خانه ، قبل از تماس با لوله بازکنی این روش ها  را امتحان کنید

 

علل احتمالی بوی فاضلاب:

بازگشت فاضلاب به بالا  -  نشت از لوله های تخلیه پوسیده یا ترک خورده  -   گرفتگی لوله   -   گشادی و عدم اتصال صحیح لوله ها    - استفاده از لوله خیلی کوتاه

- حلقه توالت قدیمی است  -  استفاده از زانویی خشک که در اثر فشارهای وارده ترک خورده یا دچار شکستگی شده  باشد.

با این حال ، قبل از تماس با لوله کش ، اقدامات ساده ای وجود دارد که ممکن است با کمترین هزینه ، مشکل را به سرعت از بین ببرد. در ادامه ، نحوه خلاص شدن از شر بوی ناشی از انتشار فاضلاب ناشی از  یک زانویی خشک یا گرفتگی ملایم  لوله را بررسی خواهیم کرد.

لوله کشی و سیستم های اتصال که به درستی طراحی و نصب شده به طور معمول بی بو هستند. با این حال ، حتی بهترین لوله کشی ممکن است بعضاً به دلیل مشکل ساده ای که می توان آن را به راحتی بررسی و به راحتی حل کرد ، سبب ورود بوی فاضلاب به خانه شما شود. اگر مشکل همچنان ادامه داشته باشد ، وقت آن فرا رسیده است که با یک  لوله بازکن  تماس بگیرید .

برخی روش های حذف بوی فاضلاب

گام اول : یک چهارم فنجان جوش شیرین را درون کانال تخلیه بریزید.

گام دوم :  یک فنجان سرکه سفید نیز بریزید.

گام سوم : بگذارید دو ساعت درب حمام بسته باشد.

گام چهارم : به آرامی یک گالن آب داغ را در کانال تخلیه ریخته و کنار بگذارید.

گام پنجم : پس از پانزده دقیقه ، آب سرد را به مدت ده دقیقه بازکنید تا سرکه کاملاً شسته شود. این مرحله بسیار مهم است ، بنابراین آن را فراموش نکنید.

گام ششم : یک دوم  فنجان وایتکس را درون کانال تخلیه ریخته و بگذارید دو ساعت دیگر درب حمام بسته باشد.

گام هفتم : یک گالن دیگر آب داغ به آرامی ریخته شود .

گام هشتم : بگذارید آب سرد به مدت ده دقیقه باز باشد . در حال حاضر ، آب کافی باید در منحنی لوله یوشکل  باشد.

گام نهم : ریختن روغن (روغن پخت و پز ساده) در کانال تخلیه است. روغن در لوله شناور می شود و تبخیر را کند می کند.

اختیاری: اگر می خواهید لوله را تعویض کنید ، از پیچ گوشتی یا وسیه مناسب استفاده کنید تا لوله را جدا کنید.

هشدار: هرگز سفید کننده و سرکه را مخلوط نکنید .

 

چگونه گاز فاضلاب وارد خانه شما می شود؟

هر سیستم تخلیه سیستم فاضلاب منزل باید یک لوله به شکل "p" داشته باشد که به درستی از آن تخلیه شود. این لوله ها آب را به نگه می دارندو باعث ایجاد مهر و موم یا سدی می شوند که باعث می شود گاز فاضلاب از خانه شما خارج نشود. اگر یکی از این لوله ها به ندرت مورد استفاده قرار گیرد ، مانند حمام مهمان ، در نهایت آب  مهر و موم محافظت می شود و بوی فاضلاب خارج می شود  و به سادگی با جاری شدن آب  در این لوله ممکن است این مشکل برطرف شود.

 

چه شود اگر این راه حل ساده کار نکند؟

اگر بوی  فاضلاب بعد از بکاربردن  روغن آب سرکه-پودر سفید کننده و سفید کننده آب داغ ادامه داشته باشد ، بوی فاضلاب ممکن است ناشی از چیزی غیر از یک زانویی خشک باشد.

نشت ، لوله های پوسیده یا ترک خورده ، گیر در لوله تخلیه ممکن است علت بوی نامطبوع باشد. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که به یک متخصص حرفه ای تماس بگیرم - یک لوله بازکن ، اما هرکسی که به دنبال یک لوله بازکن قابل اعتماد است ، باید از یک موتور جستجوی اینترنتی برای فهرست دایرکتوری  محلی از لوله بازکن های های دارای مجوز ، استفاده کند.

 

 

 امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

0 نظر

نظر دهید

captcha