چند ایده برای چیدمان آشپزخانه

 

آشپزخانه مکانی برای پخت و پز ، غذا خوردن ، خندیدن و لذت بردن از کنار هم بودن است ، و از آنجا که این یک بخش جدایی ناپذیر از خانه است ، باید برای الهام بخشیدن به غذای خوب ، خاطرات و لذت بردن از آن تزئین شود. در حالی که یک آشپزخانه کوچک به معنای فضای کمتر برای دکوراسیون است ، این بدان معنا نیست که نمی توان آنرا زیبا طراحی کرد. آشپزخانه های کوچک می توانند به راحتی در مقابل همتایان بزرگتر خود بایستند تا غذاهای با طعم های دلچسب تولید کنند.

در ادامه وب اسکان ، چندین ترفند و راهنما در مورد طراحی آشپزخانه کوچک خواهد داد تا از طراح داخلی الهام گرفته و فضایی را که دوست دارید ایجاد کنید. آشپزخانه خود را با دکوراسیون منزل شخصی مانند سرو سینی ، ظروف شیشه ای، منحصر به فرد تر کنید. اگر به دنبال ایده های بیشتری در مورد دکوراسیون آشپزخانه هستید ، نکات ساده وب اسکان را برای استفاده بیشتر از یک آشپزخانه کوچک دنبال کنید.

1.با دقت در هماهنگی و موزونی رنگ ها طراحی آشپزخانه خود را زیبا تر کنید در این مثال که در آن زرد، آبی و سبز ماهرانه در برابر رنگ پایه سفید موزون شده اند.

2.ظروف هم رنگ را پیدا کنید تا زندگی را به یک آشپزخانه رنگی تبدیل کنید.

3.قاب ها و هنرها را در گوشه و کنار قرار دهید تا دکوراسیون ها به طور یکنواخت توزیع شود

4.اگر علاقه مند به نقاشی نیستید ، از تخته سنگ مرمر و کاغذ دیواری استفاده کنید تا به دیوارهایتان جلوه ای جدید بدهید.

5.با شیشه های سنگی که کمی جذابیت روستایی به آشپزخانه کوچک خود اضافه کنید.

6.با داشتن یک بک گراند هنری که از کاشی های شیک تشکیل شده است ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد نقاشی ها و تزئینات عجیب و غریب نخواهید داشت ، این کاشی های با زمینه تیره و ترکیب ظروف مسی و کابینت های سفید می تواند به زیبایی فضا اضافه کند.

7.رنگ سفید با هر رنگی همخوانی دارد ، بنابراین می توانید مطمئن باشید که با آشپزخانه شما نیز مطابقت دارد.

8.اگر با یک فضای کوچک کار می کنید ، مخالف کابینت رنگ امیزی کنید. این آشپزخانه سیاه و سفید کاملاً متعادل است و ظاهری تمیز و براق ایجاد می کند.وقتی وسیله ای با رنگ جسورانه انتخاب کرده اید ، از رنگهای متضاد برای بقیه تزیینات آشپزخانه کوچک خود استفاده کنید تا تعادل بصری ایجاد شود.

9.هیچ قانونی وجود ندارد که  آشپزخانه شما باید یک رنگ رنگ شود. یک رنگ جالب را برای نقاشی خود انتخاب کنید.

10.گیاهان و گلها ، چه طبیعی و چه مصنوعی ، رنگ طبیعی را به فضای آشپزخانه شما اضافه می کنند ، گیاهان یک روش عالی برای تزئین هستند. چند گیاه تزئینی را به پنجره اضافه کنید ، لذا با تزئین با گیاهان مورد علاقه می توانید آشپزخانه خود را زنده کنید!

11.هنگامی که شما نمی توانید در مورد یک طرح رنگ تصمیم بگیرید ، رنگ های اولیه روشی عالی برای تزئین آشپزخانه شماست. نکات مربوط به رنگ های قرمز ، آبی و زرد را در همه جا بگنجانید.

12.هنگامی که فضای ذخیره سازی کم است ، قفسه های سیمی را آویزان کنید تا کالاهای آشپزخانه خود را آویزان  نگه دارید. آنها همچنین مکان مناسبی برای آویز کردن ادویه های خشک هستند.

13.یکی از بهترین ایده های تزئینات آشپزخانه کوچک ، هماهنگ کردن تکه های کوچکتر رنگی در تمام فضا برای ایجاد جریان بصری است.

14.یک میز قدیمی در آشپزخانه قرار دهید تا به عنوان یک جزیره آشپزخانه عمل کرده و ظاهری پر زرق و برق داشته باشد.

15.با استفاده از رنگهای متضاد برای بالا و پایین ، آشپزخانه خود را با یک پوشش رنگ تازه ، جدید جلوه دهید

16.اشپزخانه کوچک خود را با رنگ جسورانه و تیره تقویت کنید. دفعه دیگر که سبزیجات تازه را خرد می کنید ، از رنگ و بوی رنگهای روشن لذت خواهید برد.

آشپزخانه دنج  دارای یک دیوار چوبی زیبا ، به دکوراسیون احتیاج ندارد.

17.با تزئین آشپزخانه خود با یک کاسه میوه ، به اصول اولیه برگردید. این رنگ طبیعی و همچنین یک میان وعده خوشمزه را فراهم می کند.

18.کشوها و کابینت ها لزوماً نباید یک رنگ باشند. به طرح آشپزخانه کوچک خود با الگو و چاپ رنگ  اضافه کنید

19.با چرخاندن یک فرش زیبا ، آشپزخانه کوچک خود را با رنگ و الگوی تزئین کنید ، پرده ها و دیوارهای هماهنگ را با رنگ های رنگی مانند این آشپزخانه سیاه و سفید هماهنگ کنید ، اگر آشپزخانه کوچک شما فضای زیادی برای دکوراسیون ندارد ، پرده هایی با چاپ و الگوکمک می کنند.

20.یک ایده ساده برای تزئین آشپزخانه این است که یک قفسه اختصاص دهید تا مجموعه  ای از ظروف منحصر به فرد را نشان دهید ، هنگام ذخیره مواد روی پیشخوان ها ، آنها را روی پلاترها و پایه ها قرار دهید تا ظاهری پاک تر و تمیز ایجاد شود ، ضمنا با یک لامپ سبک یا لوستر ، به  زیبایی آشپزخانه کوچک خود اضافه کنید.

 

 امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد ، به پشتوانه همراهی شما مخاطبین محترم ، سامانه مدیریت و نرم افزار رایگان شارژ ساختمان وب اسکان تلاش خواهد کرد تا در ادامه نکات کاربردی پیرامون بهبود مسائل حوزه آپارتمان نشینی و مدیریت آپارتمان را منتشر نماید .

0 نظر

نظر دهید

captcha